17 Şubat 2017 Cuma

Size kocaman kocaman merhabalar :)

Bu sıralar yabancı dizilere takmış durumdayım. Takip ettiğim bir çok dizinin final yapmış olması ya da sezon finaline doğru gitmesi, beni yeni diziler bulmaya teşvik etti. Ben de biraz göz attım sitelere ve kendime çerezlik diziler buldum. Hatta bazılarına dizi bile denemez 1. bölümde bırakmışlar :/ Bakalım mı onlara bir, ne dersiniz ? :) Belki siz de arayış içerisindesinizdir. 

Açtığım sekmeler arasında çerezlik konusuyla dikkatimi en çok çeken bu dizi oldu. 


Adı "DELIRIUM"..
Tür : Romantik/ Fantastik/Macera 
ABD /2014
Bölüm Sayısı : 1 
- Onay Alınamamış -

Aslında bu oyuncu imdb muhabbetlerine hiç girmek istemiyorum siz filmin adını görseniz yazsanız her şeyi çıkar zaten :) Ben türünü yazıyım bölüm sayısını yazayım yeter bence :)
Genel olarak bilim-kurgu izliyorum şu sıralar. Gelecekte olası durumları yansıtmalarını,bu konularda düşünmeyi seviyorum. Bazıları her ne kadar saçma gelse de izlettirebiliyor kendini. 

Bu dizide de aşk yasadışı sayılıyor ve insanların beyinlerini etkileyen aşılar yapılıyor. Bu aşılardan önce bireylerin evlenecekleri kişiler hükümet tarafından belirleniyor ve bu aşıyla geleceğin kontrol altına alınacağı düşünülüyor. Bu operasyonlar tabi ki yetişkin kesime yapılıyor ve çocuklar yetişkinliğe erişinceye kadar aşkı hissettirebilecek her türlü şeyden uzak tutulmaya çalışılıyor.

Dizinin başrol oyuncusu Emma Roberts, Lena karakterini canlandırıyor. Prosedürlerin uygulanışı esnasında tanıştığı ve aşık olduğu polis memuru Julian ise hükümetin bu çalışmalarını sonlandırmak için başka bir grupla iç birliği içerisindedir ve burada işlerin gidişatı değişmeye başlayacaktır.
Dizimiz  sadece 1 bölüm.
Onay alamamasının sebebi de dizinin izleyici kesiminin çoğunluğunun gençleri kapsaması ve bu kitlenin düşük reyting getirmesi imiş. Bu arada dizi bir kitap üçlemesinden uyarlanılacakmış aslında.

 İzlediğime pişman mıyım ? Değilim ama tabi ki izlenmese bir şey kaçırılır mı ? Ona da cevabım kaçırılmaz. Boş vaktiniz varsa kafanızı da yormak istemediğiniz film tadında izleyebileceğiniz bir dizi kendisi :) Dizi diyesim de hiç gelmiyor ya neyse ...
Puan: 6/10
Fragmanını buraya bırakıyorum :)

1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil